Відпочинок у Єгипті: Махмея − райський куточок для поціновувачів релаксу

Куди поїхати на відпочинок, щоб згадувати його ще не один рік? Ми знаємо відповідь!

Валерія Ільченко
журналіст
8 травня 2017, 13:55
Подорожі
Єгипет, заповідник Махмея © Ігор Сальніков

У попередніх статтях ми ділилися з тобою враженнями про "єгипетську Венецію" Ель-Гуну, а також про таємниче місто Луксор. Прийшов час розповісти про справжнісінький райський куточок − острів Махмея.

На 6-й день подорожі у нас була запланована морська прогулянка, але ми навіть уявити не могли, наскільки вона нас вразить. До острова Махмея ми дісталися яхтою (приблизно 40 хвилин), що принесло масу позитивних емоцій. Всі чули про красу Червоного моря, але блакитний колір води не залишив байдужим нікого з нас!

Єгипет, заповідник Махмея
Єгипет, заповідник Махмея © Ігор Сальніков

Прибувши на острів, усі охочі могли взяти маску і ласти для підводного плавання, щоб вдосталь насолодитися приголомшливими видами, які пропонує Червоне море. Важливо, що навіть у ластах наступати на корали небезпечно, тому слід бути дуже обережними. Але воно того варте, наші емоції зашкалювали. Пізніше нас вивезли у відкрите море, щоб ми як слід вивчили підводний світ. Зграї рибок, які пропливали повз мене, викликали посмішку, навіть незважаючи на те, що я була під водою :)

Вдосталь насолодившись плаванням, ми повернулися на острів, де нас уже чекав смачний обід (що було дуже доречним!). Ми гарненько підкріпилися і наступні 2 години (саме стільки у нас залишалося до від'їзду) провели на пляжі під променями теплого єгипетського сонця. До слова, обійдеться така поїздка у 80 доларів з людини. Багато це чи мало − вирішувати тобі, але, як на мене, побачити Махмею однозначно варто.

Дорогою в готель ми вирішили заїхати на місцевий ринок. З того, що запам'яталося найбільше:

• ціни на овочі та фрукти значно нижчі, ніж у нас;
  • колорит єгипетських ринків не може залишитися непоміченим − все починається із зовнішнього вигляду продавців і закінчується асортиментом;
  • місцеві продавці користуються недосвідченістю туристів і так і норовлять неправильно дати здачу (не в твою користь, зрозуміло);
  • "Ревізор" би не рекомендував − на ринку брудно і зовсім не враховується сумісність зберігання продуктів;
  • коти. Дуууже багато котів.

Приїхали в готель ми пізно ввечері, повечеряли і вирушили, як-то кажуть, пакувати валізи (звичайно ж, не без краплі печалі), адже на наступний день ми поверталися до Києва. Щодо аеропорту в Хургаді скажу одне: будь готова до того, що твою валізу розпакують, а взуття знімуть − в Єгипті з цим дуже суворо. Як на мене, все правильно. Принаймні ти впевнена, що всі необхідні заходи дотримані і ти перебуваєш у цілковитій безпеці.

Якщо у тебе залишилися запитання з приводу відпочинку, ти можеш відвідати офіційний туристичний сайт Єгипта і отримати всі відповіді!

Запитуй тури в Єгипет в TUI Турагентствах свого міста або шукай на сайті: www.tui.ua.

Всі найактуальніші та найцікавіші новини дивись на головній сторінці жіночого онлайн-ресурсу tochka.net.

Підписуйся на наш Facebook і будь в курсі всіх найцікавіших та актуальних новин!