Ось вона, робота мрії: як турагенти України до Египту їздили

19-25 лютого 2015 Anex Tour зібрав представників туристичних агентств в Шарм-ель-Шейху, щоб довести, що робота відпочинкові не перешкода

Марія Чинкіна
журналіст
18 березня 2015, 11:00
Подорожі
© прес-служба

Деякі дістаються роботи на метро, ​​деякі на електричці. Ті, хто цінує комфорт, приїжджають на машині. А 150 співробітників турагентств-партнерів туроператора Anex tour прилетіли працювати в один з кращих курортів Єгипту - Шарм-ель-Шейх.

Що таке воркшоп і з чим його їдять:

Ти не можеш пекти смачні пиріжки, якщо не любиш мучного. І ти напевно не зможеш продавати тури, якщо ніколи не подорожувала. Компанії Anex tour це чудово відомо - і саме тому 19 лютого о 4 ранку я і представники провідних туристичних агентств України сиділи в літаку Київ - Шарм-ель-Шейх. Адже саме завдяки такому заходу як Workshop Egypt 2015, обираючи поїздку, ти можеш бути певна, що твоя подорож принесе живі емоції. Агент Anex Tour все перевірила особисто.

День 1. 3 години - і ти в раю

Переліт з Києва до Єгипту займає всього 3 години і 20 хвилин. Приблизно стільки ж у тебе займе поїздка на машині по маршруту Київ - Рівне (боюся навіть запитати, яку з поїздок ти вибереш).

Виліт був о 4 ранку, тому наш літак піднімався серед заметів снігу в тьмяному світлі місяця, а на посадку заходив вже в променях ранкового сонця і пісків пустелі під бурхливі оплески мандрівників.

Рівень єгипетської гостинності просто зашкалював. У готелі нас зустрічали східними танцями, місцевою музикою та квітами.

© прес-служба

На руці застібнувся браслет готелю Sunrise Arabian Beach - і відпочинок/робота розпочалися.

Вот она, работа мечты: как туроператоры Украины в Египет ездили

День 2. Де відпочити цього літа - частина 1, офіційна

О 10 ранку ми поїхали до готелю Savoy, де компанія Anex tour розповіла, чого чекати в новому туристичному сезоні, а провідні готельєри Єгипту розповіли, де цей сезон проводити.

Особливе враження на мене справили достягнення компанії Anex tour:

• за 10 років в Україні вона спромоглась стати туроператором №1 у напрямках Єгипет та Турція
  • у травні компанія розпочне продаж турів до Болгарії
  • і, найголовніше, для своїх клієнтів Anex tour надає гнучку систему знижок аж до 50%

Серед готелів я найбільше вподобала:

SUNRISE HOTELS

REHANA HOTELS

TIRANA HOTELS

Після coffee-break ми повернулися до готелю, де другу половину дня віддавалися відпочинку.

День 3. Де відпочити цього літа - частина 2, c сюрпризом

О 10 ранку готель Savoy знову гостинно розкрив двері конференц-залу. Цього разу турагенти могли особисто поспілкуватись з отельєрами, задати їм найбільш хвилюючі питання і обмінятись контактами.

Але апогеєм сьогоднішнього заходу став розіграш мешкань в кращих готелях Єгипту. Повір мені, таких щасливих очей я давно не бачила!

© прес-служба

Увечері я хотіла розірватися. На одному кінці готелю, в якості програми анімації від Arabian Beach, мене очікував вечір найкращих балад 80-90-х від красивого араба з проникливим тембром і прекрасним англійським. А на іншому кінці готелю, прямо на березі моря, мене чекала дискотека і BBQ party від Anex tour. Як завжди, перемогла дружба, і я побувала на обох заходах.

День 4. Де відпочити цього літа - частина 3

Тут усі охочі могли наживо побачити топові готелі Єгипту.
Я могла б надрукувати багато буків про кожного з готелів. Але красномовніше все одно будуть фотографії.

REHANA RESORT 4 * (Шарм-ель-Шейх)

REHANA ROYAL BEACH RESORT & SPA 5 * (Шарм-ель-Шейх)

SEA LIFE RESORT 5 * (Шарм-ель-Шейх)

SULTAN GARDENS RESORT 5 * (Шарм-ель-Шейх)

SUNRISE DIAMOND BEACH RESORT 5 * (Шарм-ель-Шейх)

SUNRISE SELECT ARABIAN BEACH RESORT 5 * (Шарм-ель-Шейх

TIRANA AQUAPARK RESORT 4 * (Шарм-ель-Шейх)

AMWAJ BLUE BEACH RESORT & SPA ABU SOMA 5 * (Хургада)

FESTIVAL LE JARDIN RESORT 5 * (Хургада)

SUNRISE GARDEN BEACH 5 * (Хургада)

SUNRISE GRAND SELECT CRYSTAL BAY RESORT 5 * (Хургада)

SUNRISE MAMLOUK SENTIDO PALACE RESORT & SPA 5 * (Хургада)

День 5. Окуляри, трубка, ласти і східні танці

На вибір, учасники воркшопу могли записатися або на екскурсію "Яхт-тур", або на "Наутілус". Я, як шанувальниця Жюля Верна, обрала Наутілус, тому далі розповім про нього.

Ім'я "Наутілус" яхта отримала тому, що її самих нижній рівень - це 2 батискафа, які знаходяться під водою (хоча до самого дна морського він зануритись не може). Коли яхта підпливає до коралового рифу, ти з ілюмінаторів зможеш підглянути за життям мешканців цього рифа.

04 Шарм-ель-Шейх риби
© Марія Чинкіна, tochka.net

Після огляду рифа з ілюмінатора, настав "момент море".

Інструктор (жартівник) розповів на інструктажі, що якщо він показує "акула", все екскурсанти повинні починати хреститися. На цій щасливій ноті ми всі одягли трубку, окуляри, смішні жаб'ячі ласти - і опинилися в морі.

За час прогулянки ми бачили багато красивих риб, назви яких я, звичайно ж, не запам'ятала.

Освітня частина вчора закінчена - і ми плавно перейшли до частини розважальної.

Цей вечір був присвячений сходу. І пишногруда єгиптянка звела з розуму нечисленних чоловіків в нашій компанії.

А після східній вечірки всі хто вижив вирушили на дискотеку.

День 6. Маленька чорна сукня

Гала-вечеря проходила в дрес-коді "Black Tie". Тут всі учасники воркшопу за круглим столом ділилися враженнями від настільки активно проведеної тижні.

Запрошені зірки запалили вечір своїми хітами.

© прес-служба

Коли був з'їдений останній шматочок торта від Anex tour, всі гості гала-вечері вирушили на дискотеку.

Зізнаюся, поїданні торта мої сили закінчилися, і в той час як воркшоповці віддавалися принададам нічного життя Єгипту, я бачила солодкі сни.

День 7. Останній

Якби в Єгипті були півні, я б сказала, що встала з першими півнями. Але цих птахів на території готелю я не помітила, тому скромно скажу, що встала я дуже рано. А все заради попрощання з морем.

05 Шарм-ель-Шейх світанок
© Марія Чинкіна, tochka.net

3 години після вильоту з Шарм-ель-Шейха - і я знову вдома. В голові крутиться невиразне почуття "Ех, ще б пару днів відпочити". Тому раджу тобі, коли будеш обирати тур, брати його на 10 днів. 7 днів - "малувато виходить".

Закінчити розповідь про Workshop Egypt 2015 я хочу словами, якими традиційно закінчував свої розповіді Пушкін: "І я там був, мед, пиво пив, та вуса лише обмочив". Усов у меня нету, пиво і мед я не п'ю - але те, що я БУЛА на Workshop Egypt 2015 від Anex tour досі змушує мене розправити плечі ширше і посміхнутися.

Якщо ти наважилася злітати в Шарм-ель-Шейх чи Хургаду, на сайті Anex Tour ти можеш підібрати тури до Єгипту

Підписуйся на наш Facebook і будь в курсі всіх найцікавіших та актуальних новин!